12 Ocak 2012 Perşembe

O Değil De... :)

Son zamanlarda kurduğum cümlelere sanırım %70 "O değil de..." diye başlıyorum.Evde bir furya halinde devam eden bu cümle hem çok gülmemize hem de gerçekten de hepimizin takıntılı insanlar olarak aynı evde buluştuğumuza bir kanıt oluyor.:) Her an, her durumdan sonra birimizin ağzından çıkması muhtemel bu cümle, evimize misafir gelen arkadaşlarımızında ağzına dolanınca emin olun daha zevkli oluyor.Salgın gibi...:))


En alakasız yerlerde, en saçma zamanlarda yada ertesi gün çooook önemli bir final sınavı olsa da "-Tuzu uzatır mısın? -Tabi canım. -Teşekkürler tatlım.Ya o değil de bana şu tuzu uzatır mısın?....." diye mevzu uzayıp giderken hem karşınızdakini esir almanın hazzı hem de inanılmaz bir eğlence olacağını söyleyebilirim.Benim gibi konuyu uzatmaya bayılanlara özellikle...:)
O değil de ev arkadaşım bir blog açmış günler öncesi, hiçbir yazı yazılmamış sadece başlığını koyup bırakmış ve tek üyesinin kendisi olduğunu farkettik az önce.:)Hemen hakkımda bir yazı yazıp bana rakip olmak istediğini söyleyen ev arkadaşımın şuan 4 üyesi var.2'si kendisi olmak üzere...:)))) Seni çoooooookkkkk seviyorum Ferayemmm:)
Odeğil de evde artık blog kapışması var.Çok ilginç günler bizi bekliyor.
O değil de Hayat Güzel! bloğunu herkese tavsiye ediyorum.:)))
Odeğil de .... Neyseeee :)

5 yorum:

  1. o değilde bende blog açmaya karar verdimm :P

    YanıtlaSil
  2. o değil de ben ev arkadaşlarımlı günleri özledim. O değil de sen şu kelime doğrulama olayını kaldırsan bi.

    YanıtlaSil
  3. Sende mi tatlım yaa haydi kızlar bloğaaa :))

    YanıtlaSil
  4. o değil de bende çok kullanırım bunu, sinir krizleri geçirttiriyor artık adama :)

    YanıtlaSil
  5. Evet gerçekten de abartınca sinir krizine neden olabiliyor.O değil de yine de kullanmak çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil