13 Ocak 2012 Cuma

Finallerde İlk Raund...

Final sınavlarında ilk haftayı devirmiş bulunuyoruz.Saatlerce çalışıp yaşadığımız gerginliklerden yada hiiiiç çalışmadığımız sadece gevezelik ettiğimiz için yaşadığımız stres dolu dakikalara 3 günlük bir mola...:)


Final sınavlarına verdiğimiz bu arayı, evi kahvehaneye çevirerek değerlendirirken bütün gerginliklerden kurtulup kahkaha dolu bir gece yaşıyorum.Bir tarafta tavla oynanırken bir tarafta da okey masası kurulu ve ben de sizlerle bu anı paylaşmak istedim.
Yaşasın sınavsız günler, yaşasın tatil günler, yaşasın aylaklık...:) Hergün tatil olsun, hergün gezelim, hergün tozalım ve hergün gülelim eğlenelim...:) Belki haftada 1 gün de okula gitmeyi kabul edebilirim.:))
Benimle aynı fikirde olan kim bilir kaç bin milyon öğrenci vardır?! :))) Ya siz? Onlardan biri misiniz? :)))

5 yorum:

  1. Finaller yüzünden nescafe bağımlısı oldum Yediğim içtiğim tek şey nescafe ..

    YanıtlaSil
  2. naysting.blogspot.com/2009/11/vizeler.html

    aklıma getirdin su günlerimi . Sene 2009.

    YanıtlaSil
  3. 3 günlük molayı bütün gereksiz şeyleri yaparak geçiriyorum ben de. şu 1 hafta daha geçse !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu 3 günlük molayı sadece eğlenerek geçirirken bence son 1 haftayı düşünmemelisin.Bırak eğlenmene bak:)))

      Sil
  4. kesinlikle katılıyorum final zamanı eve stok yapılması gereken tek şey:nescafe :) Ama yine de seneler sonra özlemle hatırlanır bu seneler eminim...

    YanıtlaSil