21 Ocak 2012 Cumartesi

"Benim ablam hamile, hem de karnından..." :)

Bugün İstanbul'a gelişimin şerefine ve 3. kez teyze olacağım sebebiyle, 22. Uluslararası Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarına gittim.Bir yanda ablamın heyecanını paylaşırken, bir yandan da o şirin minik yaratıklara özel dizayn edilmiş mobilya ve dekorasyon ürünlerini inceledim.Tabii ki sizleri de unutmadım ve bol bol fotoğraf çektim. ;)
Yaklaşık 4 aylık erkek bebişe sahip olan, anne adayımız bitanecik ablam...Minişimizin geleceği günü heyecanla beklerken, mobilyadan süs eşyalarına, oyuncaktan kıyafete gördüğü herşeyi almaya o kadar hevesliydi ki...:)Bebeğimizin hazırlıklarına başladık, geldiğinde çok şanslı bir bebek olacak inşallah...









Prensesin yatağı...İlgimi çeken ve "aahh ahh bizim zamanımızda..." diye iç geçirdiğim yataklardan biriydi.Ev arkadaşlarıma inat almak gibi bir düşüncem olduysa da boyutlarının mini mini olması nedeniyle vazgeçmek zorunda kaldım.
Yerimi minik prenseslere devrediyorum malesef...:)















Bu sevimli yumurta yatak sadece kiralanıyormuş.Fotoğrafta böyle küçük göründüğüne bakmayın, devasa bir yumurta ve sadece bebeğiniz ilk birkaç ay kullanabiliyor.Ama çok şirin öyle değil mi???? :)))
İtiraf ediyorum; bu sevimli liflerden kendime bile almayı düşündüm.Çok sevimli görünüyorlardı...:))













Her yaş grubuna uygun ve çok çeşitli bir sürü oyuncak vardı.Aklım kaldı hepsinde amaaaa...:(
Ve en ilgi çekici duran yatak odası takımı...Hello Kitty'nin lisanslı ürünlerinden oluşan bu takım SFC İç Mimarlık Hello Kitty Mobilya tarafından fuarda sunuldu.


























Bizimle bu güzel tasarımları paylaşan ve hayran kaldığım bu oda takımında bir anlık prensesliğimi bu fotoğrafla ölümsüzleştiren firma sahibi Emir Bey'e çok teşekkür ediyorum.:)Ve kız çocuğunuz olacaksa bu takımı kesinlikle tavsiye ediyorum...







Veeee artık bu şirin fuardan ayrılma vakti gelmişti ki, bakın çıkış kapısında kimlerle karşılaştım...:))))
Her şeyin minimize edilmiş halleriyle dolu, mini mini kıyafetler, yataklar, dolaplar, ayakkabılar, birbirinden kullanışlı ve her şekle giren bebek arabaları, sevimli oyuncaklar, süsler ve daha fazlasını sizlerde merak ediyorsanız yarın son gün...CNR Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı saat 19:30'a kadar hizmetinizde.Bence kaçırmayın.;)

3 yorum:

  1. Resmennnn postu okurken kendimden gectmm bayildimmmm. ayrica bi gun kizim olursaaa o pembe prenses yatagi onun olmaliiiii. dogmadan biliyorum ki bu tam onluk :))

    YanıtlaSil
  2. Bugün gördüklerime bende bayıldım açıkçası ve bencede "minik moda meleği"ne de ancak prenses yatağı yakışır zaten...:)))

    YanıtlaSil
  3. Hello kitty yatagi canli canli gordun
    Cok sanlisin bense internetteki resimlerine bakarak yetiniyorum :p

    Cok enerjik gorunuyorsun :)) Bende beklerim ;)

    YanıtlaSil