5 Ekim 2012 Cuma

Bu aralar...

Melankolik hallerim var bu aralar...
İki arkadaşın arasında kalmışçasına beni köşeye sıkıştıran duygularım var.Birisi bakışları uzaklarda, tam bir sonbahar mevsimi kıvamında, elinde kocaman bir silgiyle siliyor "biz"i...Diğeri bakışları uzaklarda, yazdan kalma bir umutla ve kaçırdığın bakışlarına yakalanma gayretiyle arıyor "biz"i...
"Bir ben var, benden öte benden ağrı" türünden traji-komik bir hayatım var belki de...
Bu aralar özlemlerim var çokça; hayatımın kuytularında saklanan, ansızın yüzüme çarpan sabah yeli gibi karşılaştığım...İçimde kıyasıya çarpışan bir ben var.Ben kahkahalara boğulurken bile, içimde salya sümük ağlayan; ben -mış gibi davrandıkça, gerçekleri anbean yaşayan; uzaklaştıkça, yüreğinin en derin zerresine kadar yaklaşan bir ben var...
Hayatımın bir o kadar merkezinde, yüreğimin bir o kadar derinliklerinde...

Gidişler mi çareydi, yoksa geri dönüşler mi?! Bu aralar gitmelerden yana gönlüm.En uzağa, en ücra köşelere saklanıp; eski bir fotoğraf albümünü temizlercesine senden gitmekte gönlüm...Sanki bedenimden kopmuş, sensizliğe kanat çırpıyormuş gibi...

Bu aralar tek bir soru belki de beynimi yoran, bütün karmaşalarımın içinde;
bana her geldiğinde aslında bir adım daha gittiğini neden fark edemedim?!

2 yorum:

  1. Son 2 aydır tam olarak yaşadığım duyguları ifade etmişsin, belki de çok daha uzun zamandır dönemsel olarak hissettiğim şeyler. Bazı yazılar yüreğimin derinliklerine dokunuyor ne yazıkki ve bu da onlardan biriydi. Bende noktayı aynı şekilde koymak istiyorum. "Bu aralar tek bir soru belki de beynimi yoran, bütün karmaşalarımın içinde; bana her geldiğinde aslında bir adım daha gittiğini neden fark edemedim?!"

    YanıtlaSil
  2. oyyy aşkmmmm bnmmmmm.sen gel burayaa ben unutturcam herseycikleri sanaaa.... Seni cokkk seviyorummmm kiiiii ...Minik :)

    YanıtlaSil