13 Şubat 2013 Çarşamba

Sevgİlİler Gününde Dİle Benden Ne Dİlersen :)

Bir çok alışveriş merkezinde Sevgililer Gününe özel çeşitli etkinlikler yapılıyor.Sizler için en güzel ve anlamlı olan etkinliği paylaşmak istedim.
Hafta sonunda Beylikdüzü-Migros AVM'deydim.Sevgililer Gününe özel tasarladıkları kocaman kırmızı kurdeleden oluşan bir dilek çadırı kurulmuş.Ziyaretçilerin bu özel günde dilediklerini yazmaları için ise rengarenk post-itler hazırlanmış.
"Sevgi Yolu" ismini verdikleri çadıra yazılan dilekler oldukça ilginç...Ben okurken çok eğlendim, sizlerinde çok eğleneceğini düşünüyorum.:)
Şimdi bu renkli ve anlamlı "Sevgi Yolu"ndan sizler için seçtiğim Sevgililer Günü dilekleri... :)
















Bu gördükleriniz çadırın yalnızca bir kısmıydı.Komple post-it kağıtlardan oluşan bir dilek çadırı...Tam da Sevgililer Günü'ne göre diye düşünüyorum.






Vee bütün bu dilekler arasında benim favorilerimden biri...
Biscolata stars çılgınlığı bile Sevgililer Gününe damgasını vurmayı başarıyor. :)


Tabii ki şansını aşkta değil, şans oyunlarıyla köşeyi dönmekte arayanlar da var! :)


Bol aşklı, üstüne sevgi serpilmiş, ömür boyu seveceğiniz ve ayrılmayacağınız sevgilinizle birlikte bütün günler Sevgililer Günü...

Sevgililer Gününüzün aşk dolu geçmesi dileğimle...
Aşkla kalın... :)

1 yorum:

  1. Great Blog and posts, congratulations and greetings from:
    http://leyendas-de-oriente.blogspot.com/

    YanıtlaSil