23 Şubat 2013 Cumartesi

DİÜRETİK İNSAN !

İnsanlar çeşit çeşit.Ben bir çok çeşide rastladım.
Yüzeysel olan, direkt konuşan, içinde yaşayan, sarıp sarmalayan, bir öyle-bir böyle olan, sevdi mi tam seven, laf olsun diye seven, mazoşistçe seven-sadistçe seven, sadece sevilmek isteyen, hayatın sırat köprüsünde korkusuzca yürüyen, ailesini yansıtan-ailesinden bağımsız bir kıtada yaşayan, sadece nefes almayı yaşamak sanan-nefes aldıkça yaşadığını hisseden yığınla insan...

Hayatın içinde pek çok insanla her gün yan yanayız.İnsanları belli statülere göre gruplara ayırmayı pek sevmem; fakat benim ayrımım farklı...


Az çok tıbbi terimlere aşinalığınız vardır diye düşünüyorum.En azından başınız ağrıdığında hangi ilacı içeceğinizi bilecek kadar.Nasıl da keser ağrılarınızı, nasıl da diner bütün sancılar öyle değil mi?
İşte ben de hayata uyarlamak istedim bu tıbbi terimleri; hayata ve hayatımdan gelip geçen, şu ya da bu şekilde bir süre mola veren insanlara...

İnsanları gruplara ayırdım; ANELJEZİK İNSANLAR ; ANTİENFLAMATUAR İNSANLAR ; ANTİDEPRESAN İNSANLAR ; DİÜRETİK İNSANLAR !

Bilgi sahibi olmayanlar için şöyle açıklamak mümkün; aneljezik-ağrı kesici; antienflamatuar-ağrı kesici, iltihap önleyici; antidepresan-sakinleştirici; diüretik-idrar söktürücü.

Bazı insanlar bende aneljezik etkiler yaratıyor.Sadece bir kaç dakikalık sohbet, bir tebessüm ya da yalnızca yanında olmak düşüncesi bile bütün hayat yorgunluklarımı, kırgınlıklarımı alıp götürüyor.
Bazılarıysa antienflamatuar etkiye sahip hayatımda...Hem hayata daha pozitif bakıp huzur duymama yardımcı oluyorlar; hem de geçmişe dair bütün iltihaplarımı-gözyaşlarımı kurutuyorlar ve yeni başlangıçlar için güç veriyorlar.
İnsanların en naif yönünü yaralayan durumlarda, beni benden alan insanlar ise hayatımın antidepresanları...Hayatınızda bir şeyler yolunda gitmediğinde, artık her şeyden pes edip kendinize verdiğiniz zararın boyutlarını dahi görmediğinizde, son olarak hayatın uçurumuna adım adım yaklaşırken beyniniz, bir anda ortaya çıkıverir antidepresan insanlar.Hayata farklı açılardan bakmanıza ve ihtiyacınız olan iç huzura kavuşmanızı sağlar bu insanlar; sadece yanınızda olarak bile...Bir süre sonrada bağımlılık yaratırlar, en güzel yanı da budur. :)
Belki de en can alıcı grup, diüretik insanlar...Yanlarında sadece iyi olmak zorunda kalmazsınız; sizin içinizi dışınızı bilirler.Sakın yanlış anlamayın diüretik dedim diye, onlar içinizdeki tüm kötülükleri-nefretleri-hayata kusmak istediklerinizi dışa vurmanıza yardımcı olurlar.Onların yanında ayıp, günah korkusundan ve "acaba şöyle davransam ne der" kaygısından uzaksınızdır.Bu yüzden idrar söktürücü etkileri vardır işte... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder