27 Ocak 2012 Cuma

Elif Şafak aşkınızı yazıyor

Filli Boya, Elif Şafak ve Doğan Kitap'ın ortak yürüttüğü bir kampanyayı duydum ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.Malum Sevgililer Günü yaklaşıyor.Herkes sevgilisine nasıl ilginç ve beğeneceği bir hediye alıp da onu şaşırtacağını düşünürken, sizlere belki de yardımcı olacak fikri açıklıyorum.Bu yıl 14 Şubat birçokları için farklı geçeceğe benziyor.:)))



Filli Boya, Elif Şafak ve Doğan Kitap bu yıl Facebook'taki takipçileri için, ilginç bir Sevgililer Günü hediyesi hazırlamış.9 Şubat'a kadar sürecek olan bu kampanyaya göre takipçiler, yaşadıkları renkli aşk hikayelerini Filli Boya Facebook sayfasında paylaşacaklar.



Elif Şafak, bu hikayelerden birini seçecek ve belki de sizin hikayenize yeniden can verecek.Şafak, seçtiği hikayeyi 12 Şubat Pazar günü Habertürk Gazetesi'ndeki köşesinde okurlarıyla paylaşacak.Seçtiği hikaye dışında, beğenilen 20 hikaye sahibi de,Sevgililer Günü için hazırlanmış özel "Romantik Hediye Sepeti" kazanacak.


Elif Şafak'ın gönüllü olarak yer aldığı projede, ilköğretim çağındaki çocuklara okul dışı eğitim vermeye odaklanan TEGV'e bağışta bulunulacak.



Sizlerde hemen yaşadığınız delidolu aşkı anlatıp, tüm dünyayı sarsan bir aşkınız olduğunu herkese gösterebilirsiniz.:)



Haydi o zaman Filli Boya Facebook Sayfası 'na TIK TIK TIKK...:)))

2 yorum:

  1. güzel bir hediye olabilir aslında:))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok değişik bir hediye olacaktır.Ve tabikii kalıcı bir hediye;)

    YanıtlaSil