8 Aralık 2011 Perşembe

Parçaları Birleştiriyoruz... Puzzle Keyfi ;)

Malum henüz öğrenci olduğum ve şehir dışında okuduğum için her gün yeni bir macera, yeni bir heyecan...Özellikle de benim gibi neşe dolu ve bin türlü zıpırlığı yapma potansiyeline sahip arkadaşlara sahipseniz.:))) 
Ama bazen de yapacak birşey bulamayıp sıkıntıdan patladığım günlerde olmuyor değil.Ve bir İstanbul ziyaretimde ablamın puzzle yaptığını görünce bir heves puzzle yapmaya karar verdim.Ama heves bu ya kör olasıya kadar gecelerce uğraştım ve çok kısa sürede bitirdiğim bir puzzle'ı sizlerle paylaşmak istiyorum.:)

Erkek arkadaşım ve çok sevdiğim iki sınıf arkadaşımla gittik puzzle almaya ve işin içinde biz olunca yine bir macera.:) En sonunda bu medeniyetleri konu alan puzzle da karar kıldık.Yaparken de çok keyif aldım ve inanılmaz kafa dağıtan bir aktivite kesinlikle...Özellikle yanınızda aynı sizin gibi kafa dağıtmaya ihtiyacı olan bitanecik arkadaşınız Gülşah varsa, herşey daha keyifli bir hal alabiliyor.Hatta öyle ki, bir an puzzle'ın başına oturunca kendini kaybedip bitirecek diye bile düşündüğümü itiraf ediyorum.:)Ama katkılarından dolayı Bitanemeeee çoooookkk teşekkür ediyorummmm...:))
Şimdi elimde biri Büyük Ada manzarası, diğeri ise Taksim'den bir görüntüye sahip iki tane daha puzzle var.Onları da bitirip bir an önce sizlerle paylaşmayı umuyorum.
Sizde şayet ki " ben çok sıkılıyorum, hatta sıkıntıdan artık ne yapacağımı bilemiyorum, kendime ait zaman ayırabileceğim ve bireysel olarak yapabileceğim keyifli birşeyler arıyorum." diyorsanız, kesinlikle tavsiye ediyorum.Parçalar birleşirken fonda da "Adele" dinlemek büyük keyif...:) Şimdiden bana da size de iyi eğlenceleeeerrrrr :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder