21 Aralık 2011 Çarşamba

Aşk Evliliği mi, Mantık Evliliği mi? Benimki ortaya karışık olsun...:)

Herkesin evlilikle ilgili planları vardır illa ki...Kimisi beyaz atlı prensi eşliğinde pembe panjurlu ev hayal ederken, kimisi de zengin koca bulup hayatın sillesinden uzaklaşacağını düşünür eminim...:)) İşte bu iki uç örnekten yola çıkarak bende soruyorum; "Aşk evliliği mi, mantık evliliği mi?".Açıkçası ben yanıt olarak ikisinden de yana değilim.Tamamen "ortaya karışık olsun" diye düşünüyorum.:) Bu ikisinin ortası yok mu yani, illa her evlenen ya aşkının peşinden gidiyor yada mantığının yönlendirmesiyle mi hareket ediyor? Bazen düşünüyorum da, aslında mantık, aşk kümesinin etkisiz elemanı...Hatta direk küme dışında kalıyor.Böyle düşününce de bir tercih yapmak gerektiğini fark ediyorum.


Aşk evliliği deyince, aşkın ön planda olduğu, mantığın geri planda durduğu, hesapsız ve sadece mutluluklar uğruna yapılan evlilik çeşidi diye düşünüyorum.Mantık evliliği deyince ise, genelde geç yaşlarda yapılan, "Bu yaşa kadar daha iyisini bulamadım, idare eder bari..." şeklinde bir düşünceye bürünen ve genellikle para yada kariyer odaklı yapılan evlilik çeşidi diyebilirim.
Sizi bilmem ama ben mıç mıç mıç sevgi patlamaları olan, sadece aşk kokan bir evliliği kaldıramayacağımı düşünmeme rağmen, sadece mantığımın olduğu ve duygulardan yoksun bir evliliği de kabul edemeyeceğimi düşünüyorum.Bu nedenle de en güzeli "ortaya karışık" , azcık mantık serpilmiş aşk kremalı bir evlilik tadından yenmez diye düşünüyorum...:) 
Sizlerin de yorumlarınızı bekliyorum.Sizin evlilik pastanız neli olmalı? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder