19 Ocak 2013 Cumartesi

Bu Çocuk Olmuş... :) & CNR Bebek Fuarı 2013

Bir sene önce de İstanbul'a gelişime denk gelen Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarına, bu sene de gitmek kısmet oldu.Fakat bu kez minik iki veletle birlikte gittik.
Geçen sene hazırladığım "Benim ablam hamile, hem de karnından..." :) postunun ardından, bu sene de sizleri unutmadım ve gözlemlerimi hemen sizlerle paylaşıyorum.

Bu sene CNR'da düzenlenen "Uluslararası Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı"nda, geçen seneye oranla firma sayısı azaltılmış ve ziyaretçi olarak gittiğinizde sadece perakende alışveriş yapabileceğiniz firmalardan düzenlemiş bir salon sizleri karşılıyor.Buna rağmen bilinen ve çoğunlukla tercih edilen bir çok firma fuar alanında stantlarını kurmuştu.
Örnek vermek gerekirse; Chicco, Aziz Bebe, Uni-Baby, Molfix, Bücürük, Milkway, Lansinoh, Kanz, Sevi Bebe, Avent, Wee... gibi gibi gibi...

Çocukları düşünerek özenle tasarlanan zehirli kimyasallardan arındırılmış mobilyalarıyla, bütün şirinliği ve canlılığıyla dizayn edilmiş aksesuar ürünleriyle, en cici bici ve mini mini kıyafet seçenekleriyle, kullanımı kolay ve annelerin işini büyük ölçüde kolaylaştıran mutfak gereçleriyle bütün ayrıntılar düşünülmüştü.

İşte sizlere fuardan bir kaç kare...

FUAR VAR DEDİLER, GELDİİİKKK... :)))








Kız çocukları için özel dizayn edilmiş, sıra dışı bir baş ucu lambası... Minik prensesler bu harika fikre bayılacaklar. :))

















Geçen sene de hayran kaldığım "Prenses Yatağı"yla yeniden karşılaşınca nasıl heyecanlandım anlatamam. :)
Firma sahibinin görüşüne göre, müşterilerin en çok ilgisini çeken ürün olan prenses yatağı farklı renk seçenekleriyle ve kiralama kolaylığıyla sizlerle buluşuyor.
















Minik kuzucum Derin'imle yakaladığımız pandanın içinde bir insan olduğuna inanmak çok zordu.İnsan o tüy yumağının içinde boğulmaz mı????? 













En eğlenceli stantlardan biri de Molfix'in 15. senesine özel hazırladığı mini orkestrasıydı.Yalnızca çocukların değil, bizlerinde dikkatini çekmeyi ve eğlendirmeyi başaran Molfix, dağıttığı promosyon bezlerle de iflasın eşiğine gelmemiştir umarım. :)













Fuarın en şapşirik maskotu Kidy'i yakından görmenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.Hem enine hem boyuna devasa bir oyuncak olmanın yanında şirin mi şirin bakışlarıyla Kidy'e bayıldım resmen.











CNR Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarında yarın son gün! Çocuklu aileler için güzel bir pazar günü eğlencesi olmasının yanı sıra çocuklarınızın da özgürce eğlenebileceği alanlar düşünülmüş.Değerlendirmenizi tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. Evet evet gerçekten fuar anlattığınız gibiydi. Ben de haftasonu fuara gitme şansını yakaladım. Her iki günde çok güzel geçti benim için. Hele Fresh'n Soft'un standında bana gösterilen ilgiyi hiç unutamam. Kesinlikle bu tür fuarların değerlendirilmesi lazım gitmek lazım yani :)

    YanıtlaSil