18 Ocak 2013 Cuma

ERKEKLERE GÖRE; İlişki nasıl uzun ömürlü olur?

Geçenlerde bir dergide büyük puntolarla yazılmış "İlişki nasıl uzun ömürlü olur?" başlığı dikkatimi çekti.Malum hepimizin ortak sorunudur bu, hep daha ileriye hep geleceğe yönelik adımlar atmak isteriz.
Hemcinslerimin bu konudaki düşüncelerini büyük çoğunlukta biliyorum.Gözleme dayalı düşüncelerimin temelinde, kadınların erkeklerden biraz daha önce bir düzen kurup evlenmek istedikleri gerçeği yatıyor.Aynı şekilde düşündüğümde, erkeklerin de bir o kadar "evlilik" fikrine uzak oldukları bir gerçek!

Tüm bu düşünce zıtlıklarına rağmen, farklı mesleki özellikleri olan ve farklı yaş grubundaki erkeklere sormuşlar;

Bir ilişki nasıl uzun ömürlü olur????


Gelen cevaplar arasında cinsel hayat tabii ki ilk sırayı zorluyor.Söz konusu erkekler...! Fakat erkeklerden alınan cevaplarda, günlük hayatta hiç üzerinde durmadığınız hatta belki de farkında bile olmadığınız bazı detaylar da dikkat çekiyor.
İşte o detaylardan bir kaçı...

* Beni arkadaşlarıyla takılmak uğruna reddettiğinde, neyin peşinde olduğunu bilmek istiyorum. (Vural, 28)

*İçkisini emin bir şekilde sipariş etmesinden etkileniyorum.Kararlı kadınlardan hoşlanıyorum. (Can, 25)

*Yemek yaptığımda bana teşekkür eden bir sevgilim var.Çabalarımın takdir edilmesi çok anlamlı. (Halil, 30)

*Patronuyla yemeğe çıkmıyorsak, kıyafetlerime karışma hakkı olmamalı diye düşünüyorum. (Emir, 33)

*Beni ilgi çekici iç çamaşırlarıyla şaşırtmasını seviyorum.Bir de sanki farkında değilmiş gibi davrandığında çok tatlı oluyor. (Mehmet, 27)

*Benden bir gün boyunca haber alamayınca, panik olmasına gerek yok.Bazen biraz yalnız kalmaya ihtiyacım olabiliyor. (Ali, 20)

Gördüğünüz gibi erkeklerin bir çoğu için ilişkide mutluluk ya da huzur, sadece böyle ufak ayrıntılarda gizli...Kadınlar kadar ince düşünüp daha büyük problemlerin peşinde değiller; onlar için detay dediğimiz sadece minik kırıntılar...
Bu da bana son zamanlarda sıklıkla duyduğum bir sözü hatırlatıyor; erkekler ilişkiler konusunda o kadar düz vites gidiyorlar ki, bir kadının çetrefilli dünyasını anla-ya-mamaları bir mucize değil maalesef. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder