26 Temmuz 2012 Perşembe

AŞKIN VÜCUT DİLİNE 3 İŞARET !

Seni seviyorumlar, ölüyorumlar, hoşlanıyorumlar, bitiyorumlar, aşkından tutuştumlar falan filan...Sevdiğiniz kişinin size söylediği sevgi dolu sözler size yeterli gelmiyorsa ya da inandırıcılığı konusunda şüphe ediyorsanız, size bir önerim var.
Vücut diline odaklanın! Çünkü bazen hareketler ve tavırlar, sözlerden daha inandırıcı ve açıklayıcı olabilir.

Sevgilinizin sevgi sözleri size yetersiz geldiğinde "Bana beni sevdiğini söyle" demek, genelde kadınlar için ilişkiyi daha bir kaosa sürükler.Herkes sevildiğini bilmek ister ve bunu duymak hoşuna gider.Fakat kadın dediğimiz varlık öyle ki, hem sevgi sözlerini daha fazla kullanması için erkeklere baskı kurar; hem de "Benim zorumla söylüyorsun." diye problem yaratabilir.Hem cinslerimi tanıyorum, yalana dolana gerek yok... :))

İşte aşkın vücut dilini çözmeniz için 3 önemli işaret...



1. İşaret : Başını eğerek bakmak...
Karşınızdaki erkeğin size duyduğu aşkın bitip bitmediğini ya da ne kadar yoğun hissettiğini anlamanız için en net işarettir.Başını sağ ya da sol yana yatırarak bakması, size olan hayranlığını gösterir.Kabul ediyorum, bu biraz muzip bir bakış...Fakat yanlış bir şey düşünmenize gerek yok, böylece sevgiliniz size zararsız olduğunu ve yaklaşmak istediğini anlatmayı amaçlar.
Ama bu bilinçli olarak yaptığı bir hareket değildir, içinden öyle geliyor olsa gerek...Bu davranış aynı zamanda sizin de içinizdeki anaç duyguları harekete geçirir.




2. İşaret : Avucunu açmak...
Sizinle konuşurken sevgilinizin el hareketlerini takip edin! Avuç içlerini gösteriyorsa, sevgisinden emin olabilirsiniz.Ayrıca size açık yüreklilikle yaklaşmak istediği anlamına da gelir ve size daha derin duygular ile bağlanmayı istiyordur.Aslında size elini açarak, kalbini de açtığını anlatmak istiyordur.

3. İşaret : Tek kaşını kaldırmak...
Sevdiği biriyle karşılaşınca erkeğin kaşını kaldırması gayet doğal bir harekettir.Bu dikkatini sizin üzerinizde topladığının bir işaretidir.Mimiklerini yakalamak için onu dikkatlice takip etmelisiniz.Çünkü kaş göz hareketleri genellikle anlıktır.

"Beni ne kadar seviyor?" ya da "Beni seviyor mu sevmiyor mu acaba?" diye oturup düşünmek yerine vücut dilini anlamaya çalışın.Aradığınız cevaplar hareketlerinde gizli!

Aşkla kalın... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder