15 Temmuz 2012 Pazar

Neler Yapıyor Neler Ediyorum ????

Son zamanlarda sizlere kendimden bahsetme fırsatı bulamadım maalesef...Bir yandan o kadar yoğun bir yandan da boş geçiyor günlerim desem, psikolojimin ne denli karışık olduğunu anlarsınız sanırım. :))
Biraz son zamanlardan bahsetmek gerekirse, ilk olarak Haziran ayı ortalarına doğru başlayan zorunlu staj dönemim bitmiş bulunmakta...Güzel bir staj dönemi geçirdiğimi söyleyebilirim.Ve iş hayatı tam bana göre diyebilirim tabii ki...Tam da bir zamanlar yakın bir arkadaşımın söylediği gibi "döpiyessiz iş kadını"ymışım da haberim yokmuş. :))))

Veeee en önemli ve güzel haber de, 3. kez teyze oldum. :) "Benim ablam hamile, hem de karnından..." :) derken minik Batuhan artık aramızda.Memorial Hastanesi'nde gerçekleşen doğumda kavuştuk minnakımıza...Şimdilik Batuhan'ın fotoğraflarını anne ve babasının isteği üzerine yayınlayamasam da, çok konuşulan süslerinden sizler için seçtiklerimi paylaşıyorum. ;)


Her şeye büyük bir istek ve hevesle hazırlandık malum.Kapı süsleri, misafirlere hediye edilecek anahtarlıklar, şekerleme poşetleri, süslü sepetler, not defteri, tüylü kalemi ve daha bir çok süslü şirin şeyler...Hepsinden önemlisi bebişimizin ve annesinin yani bitanecik ablamın sağlıklı olması tabii ki...

Doğum sonrasında ve stajında bitmesiyle biraz daha rahatladım sanırım.Gezmelere tozmalara başladım tahmin edeceğiniz gibi... :)

Bu akşam da sevdiğim bir arkadaşımla her zaman gittiğimiz bir kafede biraz dedikodu, biraz da dertleşmeyle sohbet muhabbet eğlenceli geçti.Ruhsal çöküntümü de böylelikle biraz olsun üzerimden atmış oldum sanırım.


Yaz günlerinin heeepp devam etmesi dileğiyleee... :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder