2 Eylül 2012 Pazar

"İlişki'ye İlişki'n Tatilde" :)))

Güneşin yavaş yavaş bulutların arkasına saklanıp "bakın, ben gidiyorum haaa..." dercesine bizleri terk etmeye hazırlandığını hissettiğim gün, artık biraz dinlenmenin vakti geldi dedim.
Kendime sadece 1 hafta ayırmıştım ve çalışma temposuna alıştığım için fazla bile geleceğini düşünüyordum.Fakat o kadar çok eğlendim, gezdim, hasret giderdim ve rahatladım ki; sona yaklaştıkça "Allah'ım bitmesin bitmesin bu rüya..." kıvamındaydım. :))) Tabii ki her güzel şey gibi tatilin de bir sonu vardı ve yuvama döndüm.

Bu arada sizleri de unutmadım ve bol bol fotoğraf çekildim.İşte en harikuladeeee kareleriyle İlişki'ye İlişki'n Tatilde... :)))

İlk olarak çocukluğumdan beri her yaz gittiğimiz yazlığımıza, Kumburgaz'a gittim.Bütün yazı orada geçirmek ne kadar sıkıcı olursa olsun, kısa ve öz bir tatil için gayet güzel kucakladı beni... 

Gün boyunca yapılacak şeyler her ne kadar kısıtlıysa da yürüyüş yapıp, güneşin altında bronzlaşmak derdine sere serpe uzanıp kitabımı okurken, denize girip serinleyip güneşin yakıcılığını tenimde hissetmek inanılmaz rahatlattı beni.

Akşam olduğundaysa bi'tanecik eniştemle deniz kenarına oturup mehtabı seyrederken, şöyle en alasından da soframızı kurmayı ihmal etmedik.Keyfimiz yerinde, sohbetimizi kahkahalarla süslerken, stres-miş dert-miş üzüntüy-müş denize bıraktım gitti...

Veee Kumburgaz'a sığamadık, yollara düştük; Tekirdağ-Yeniçiftlik'e doğru... Yeşille maviyi buluşturan harika manzarasıyla, sakinlik ve huzuru bulduğum evlerinde Gülseren Teyzem ve Eyüp Amcama misafir olduk.Resmen manzarasına aşık oldum diyebilirim sanırım...Bir de bu manzaraya karşı güneşlenmek vardı tabii, paha biçilemez. :)

Sanırım tatilin en renkli ve güzel günlerdi kmlerce yol aşıp da, kardeşten öte sevdiğim canımın içi minnak bebişimle kavuştuğum günler...Kendisi bir moda bloggerı olan ve yeni evinde beni ilk kez ağırlayan Moda Meleği Mine Beşoğul ve eşiyle çok keyifli iki gün geçirdim.Canım arkadaşım Mine'yle görüşemediğimiz günlerin acısını çıkartırcasına sohbetin dibine vurup, özleştiğimiz günlerin acısını çıkardık tam anlamıyla...Bostancı sahilinde bu dünyalar tatlısı çiftle balık tutma ya da tutamama maceramız, nargile-kahve keyfimiz ve Bağdat Caddesi'nde keyifli bir alışveriş...:)
Dilerim mutluluğunuz ve gözlerinizdeki gülümseme sonsuza dek sürer, bir ömür boyu elleriniz de kalpleriniz de hiç ayrılmaz inşallah canlarım benim...

Ve bu güzel günleri geride bırakıp yine yuvama ve siz takipçilerime geri döndüm.Yeni konu ve araştırmalarla ilişkilerinizde daha şeffaf, aydınlık bir göz olmaya devam edeceğim; hem de bu kadar dinlenmiş ve yenilenmiş olarak... :)

Aşkla kalınnn... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder