9 Eylül 2012 Pazar

"Yolcu Yolunda Gerek..."

Malum öğrencilik hayatım devam ediyor.Üniversite son sınıfta olsam da, yarın ilkokulların açılmasıyla beraber ben de yollara düşüyorum.Bütünleme sınavlarının azizliğine uğramanın acısını, 3 günlük Edirne yolculuğuyla yaşayacağım sanırım... :( 

Ama en büyük mutluluk arkadaşlarıma kavuşmak olacak tabii ki, bir kısmı da olsa... :)) Zamanla hayatıma girip, çeşitli huyları, sevdikleri-nefret ettikleri, güldükleri-ağladıkları, istedikleri-istemedikleri, beğendikleri-hoşlanmadıkları türlü türlü olan canım arkadaşlarım; ailemden bir parça olmuşlar...Araya giren yaz tatili ne birikimlere, ne dedikodulara, ne mutluluklara, ne yeni havadislere ve en büyüğü de ne özlemlere yol açtı kim bilir...Bunları düşündükçe yarını iple çekiyorum diyebilirim. :)

Bir süre siz takipçilerimden ayrı kalacağım için üzgün olsam da; sizlerle, bloğa girdikçe biraz keyiflenmeniz için, son zamanlarda sıklıkla dinlediğim bir şarkıyı paylaşacağım.Bakalım sizde de aynı etkiyi yaratacak mı????


Gökhan Türkmen-Bitmesin :)

Ben klibi izlerken inanılmaz keyif alıyorum, yorumu sizlere bırakıyorum ve Edirne'ye doğru yollanıyorum; eee yolcu yolunda gerek.
Bana iyi yolculuklar... :))

Veee sizlerde bu sırada "Aşkla kalın" efendimmm.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder