15 Eylül 2012 Cumartesi

"ERKEKLER BİZİ ANLAMIYOR!" Yazı Dizisi

Şimdiye kadar yaptığım araştırmalarda, gözlemlediğim birlikteliklerde ve hepsini bir kenara bırakıp kendi yaşadığım ilişkilerde gördüm ki, erkekler kadınları anlamıyor!
Biraz detayına inersek konunun, kabul etmek lazım ki kadınlar çok da şeffaf ve anlaşılır yaratıklar değiller.Erkeklere göre en azından... :) Fakat erkekler de bir o kadar küt, yani sabit ve tabiri caizse "odun" yaratıklar maalesef...

Bir çok ilişkinin bitme sebebi, anlayışsızlıklar oluyor malum.Burada sadece erkeklere yüklenmek değil niyetim; ama biraz gerçekçi düşünürseniz, biten bir ilişkinin ardından "neden bitti?" sorusuna erkeklerin verdiği cevap çoğunlukla aynıdır:
 "Ne biliyim abi, bitti dedi gitti, yine saçma bişeye trip atıyodur yaa..."  :)

Tabii ki durum bu kadar basit değil! Düşündüm taşındım ve sizler için bir yazı dizisi oluşturmaya karar verdim.


"Erkekler, biz kadınları neden anlamıyorlar?"
Başka bir deyişle, "Erkekler bizim hangi hareketlerimize anlam veremiyorlar? Neden?"


Sizlerden de yaşadığınız ilişkilerde ya da gözlemlediğiniz ilişkilerdeki anlayışsızlıkları benimle paylaşmanızı istiyorum.
  didemgvn13.11@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.Maillerinizi bekliyorum.

Aşkla ve anlayışla kalın... :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder