15 Nisan 2012 Pazar

Bitmiyor İstanbul'un Eğlencesi :)

Evet uzunca bir süredir post hazırlayamadım, çünkü İstanbul'da gezmelerdeydim ve takipçilerimden uzak kaldım. :(
Ama o kadar çok gezdim kiii sizlerle de paylaşmadan edemedim.Yanıma hem üniversiteden arkadaşlarım hem de can dostlarım Pınar'ım ve Emel'imi de alıp İstanbul kazan biz kepçe gezdik durduk.Başımızdan geçen traji-komik olayların yanı sıra eğlencenin de dibine vurduk tabii ki... :))
Eğlencemizin belgeleri muhteşem kareleri sizlerle paylaşıp bu mutlu anlara sizler de ortak olun istedim.

İlk durağımız Bakırköy... :)




Veee Taksimmm... :)





Vazgeçilmezim kumpiriyle, Boğaz manzarası ve sahiliyle Ortaköy... :)




Son olarak birazda yazlıkta deniz, kum, güneş ve kızlar... :))



Büyükçekmece sahil'de eğlence tam gaz devam etti ve İstanbul gezimizin son durağı oldu. :)


Güzel başlayan yolculuğumuz yine güzel ve tabii ki eğlenceli sona erdi. :) Canım kuzucuklarımla bir dahaki yolculuğumuza kısmet artık... :))

Hayatınızı değerli kılan dostlarla ve dostluklarla, yüzünüzde kocaman bir gülümsemeyle yaşamanız dileğiyle...

1 yorum:

  1. ellerine saglık bitanemm yasadıklarımızı cok guzel ıfade etmişsinn sizleri çokk seviyorumm <3

    YanıtlaSil