16 Mayıs 2012 Çarşamba

"İlk Dans" Part 2

"İlk Dans" Part 1 postumda sizlere düğününüzde kullanabileceğiniz ilk dans parçanız için alternatifler hazırlamıştım.Her ne kadar klasiklerden örnekler olsa da ilginizden dolayı öncelikle teşekkür ediyorum efendimmm... :)))
Ve düşündüm de yabancı şarkılardan verdiğimiz örneklere bir de Türkçe parçalarla devam edebiliriz.
İlk dansınızı sevdiğiniz insanın gözlerine bakarken haykıracağınız güzel aşk şarkılarıyla taçlandırabilirsiniz. 


İşte sizlere Türkçe şarkılardan seçtiğim "ilk dans" parçaları...

  1. Zuhal Olcay - Pervane  youtube.com 
  2. Zerrin Özer - Her Şey Seninle Güzel  youtube.com 
  3. Nilüfer - Taa Uzak Yollardan  youtube.com 
  4. Kenan Doğulu - Gelinim  youtube.com 
  5. Onur Akın - Seviyorum Seni  youtube.com 
  6. Mustafa Ceceli - Hastalıkta Sağlıkta  youtube.com 
  7. Sezen Aksu - Hoşgeldin  youtube.com 
  8. Ayten Alpman - Ben Varım  youtube.com 
  9. Rafet El Roman - Ömrümün Sahibi  youtube.com 
  10. Emre Altuğ - Neyleyim  youtube.com 
  11. Sefarad - Seni Ne Çok Sevdiğimi  youtube.com 
  12. Zerrin Özer - O Yaz  youtube.com 
  13. Kutsi - İlan-ı Aşk  youtube.com 
  14. Ferhat Göçer - Cennet  youtube.com 
  15. Mustafa Ceceli - Sevgilim  youtube.com 
Tabii ki benimde favorilerim var ama son şarkıyı kesinlikle tavsiye ediyorum.Son dönemlerde çıkan ve benim çok beğenerek dinlediğim bir aşk şarkısı...
Tüm yeni evlenecek çiftlere mutluluklar diliyorum...
Bir yastıkta kocayınız. :))))

Sizlerinde alternatifleriniz varsa bizimle paylaşabilirsiniz.Kim bilir, belki de birilerinin aşkına ilham olursunuz. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder