23 Mayıs 2012 Çarşamba

Uzaktan sevmek en güzelidir bazen...

UZAKTAN SEVMEK EN GÜZELİDİR BAZEN...


Her şey olduğu gibi kalsın istiyorum.Ben hep bir sıfır mağlup olayım, sen hep uzak bir hayalden ibaret...Sen olduğun gibi kal...Dokunulmaz.Ulaşılmaz.Koklanılamaz.Ben olduğum gibi.Dünya olduğu gibi...

Ruhunun en çirkef, suretinin en çirkin, zihninin en çiğ hallerini biliyorum; hiçbirini gözlerimle görmemiş olsam da...Ne bir mükafat verdin bana, ne de bir ceza.Ama cennetini de biliyorum, cehennemini de...

Kaygılarını biliyorum, yalnızlıklarını, kırgınlıklarını ve hırslarını da.Kalbinin ritmini duyuyorum, yanında olmasam elini tutmasam da...Aynı gökyüzüne bakmamız bile yetiyor bana...Başımızı kaldırdığımızda gördüğümüz yıldızlar aynı, dolunay aynı...Umurumda değil ki nerede uyuyorsun, kimin yanında.

Bacağında şarapnel parçasıyla yaşayan bir asker gibiyim belki de...Etimde yabancı bir madde, kemiğimde bir metal parçası gibi duruyor aşkın bende.

Seni sevdiğimi söylememekte ısrar ediyorum.Her şey böyle daha duru, daha güzel...Söylesem büyü bozulacak yine, zaman ağırlaşacak, hantallaşacak.Doğallık kaybolacak, konuşmalar yapaylaşacak.Sen değişeceksin belki de...Bir beklenti, bir istek, bir kıvanç, gizliden gizliye bir kibir sinecek bakışlarına...Aşıklar kibirli olur derler belki, ama bense bir ömür susmayı tercih ediyorum, o kibri gözlerinde görmektense...

İşte bu yüzden, uzaktan sevmek en güzelidir bazen.Ben de seni uzaktan seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder