18 Şubat 2012 Cumartesi

Birileri "Seni Seviyorum" mu dedi ??

Bana sorarsanız, sevdiğiniz insana "Seni seviyorum." demek için bahaneye ihtiyacınız yok.Ne yani, illa yıl dönümü, sevgililer günü, doğum günü yada ay dönümü gibi günlere mi ihtiyacınız var?Ama "yok ben söyleyemiyorum, çekiniyorum." gibi klişelere saklanıyorsanız, işte size alternatifler...
"Seni seviyorum." demenin en güzel yolları, buyurun. :)




365 günlük bir mesaj kutusu yapın.
Sevgilinizin beğeneceği şekilde şirin bir kutu alın.İçine 365 tane küçük dilek, sevgi sözleri, sevgilinizle aranızdaki özel anıları ve ya onu ne kadar sevdiğinizi gösterecek küçük notlar yazın.Onu bir gün değil, her gün sevdiğinizi gösterecek daha güzel bir yol olabilir mi? :)






Aşkınızın Soundtrack'i olsun.
Sevgilinizin ve sizin en sevdiğiniz, özellikle birlikte dinlemekten zevk aldığınız, "sizin şarkılarınız"dan oluşan bir CD yapın.Böylece her dinlediğinde aklına siz ve güzel anılarınız gelecektir.








 Aşk kurabiyeleri yapın.
"Erkeklerin kalbine giden yol, midesinden geçermiş." sözü sanırım yeterince açık.:) Ona leziz kurabiyeler hazırlayın, ama bu sefer biraz farklı olsun.Üzerine "seni seviyorum." notu iliştirilmiş kurabiyelere kimse hayır diyemez.






Resimlerinizden kolaj yapın.
Bahsettiğim tabii ki sıradan bir kolaj değil.Yaratıcılığınızı kullanarak birbirinden ilginç ama en güzel anınızı yada anlarınızı süsleyebilirsiniz.Hatta çıkarttırdığınız fotoğrafları kendiniz bir kartona farklı açılardan yapıştırarak bile dünyanın en değerli eserini yaratabilirsiniz.Her şey size ve yaratıcılığınıza bağlı...:) 


Sizi anlatan bir "Aşk Defteri"niz olsun.
Bir defter edinin ve içine sevgilinizle ilgili düşündüklerinizi, hislerinizi, size hissettirdiklerini, hayatınızdaki yerini kısacası onunla ilgili her şeyi yazın.Sakladığınız özel mesajlar ve sizi en çok etkileyen, güzel anılarınızı da ekleyebilirsiniz.
Bir aşkı kendi kelimelerinizle anlatmak kadar güzel bir şey olamaz...



Kısacası sevgilinize, onu sevdiğinizi söylemek için özel bir güne yada bahaneye; ona, kendini özel hissettirmek için de milyon dolarlara ihtiyacınız yok.Ufak tefek uğraşlarla ilişkinize mutluluklar katabilirsiniz.Şimdiden kolay gelsin... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder