13 Ağustos 2012 Pazartesi

"Yazdan Kalma Bir Günden..."

İlişkiye İlişkin için yazın en renkli günleriydi sanırım canım arkadaşlarımın yazlığa geldiği günler...Eğlencenin dibine vurduk desem yeridir sanırım.Akşam gezmeceleri, gündüz deniz sefası ve muhabbet sohbet, sahilde çekirdek çitlemeler, tekne gezisi ve ardından balık tutmacalar derken harika geçen 2 günden unutulmaz kareler...

Öncelikle bi tanecik evimin insanı Emel'imin minnak kardeşini görmeye gittim.Yeni üyemiz Ecrin Mira'yı siz takipçilerimle paylaşıyorum.Ricam, hepinizin ilk olarak "Maşallah" demesi efendimm. :)))

 Kumburgaz'da gidebileceğiniz en sakin ve rahat yerlerden biri, Pierre Lotti Çınar Cafe'de değmeyin keyfimize.Armut koltuklarda yayıla yayıla çay kahve yudumlarken, çevrenizde eğlencenin dozunu aşmış ve canınızın içi arkadaşlarınız varsa mutluluk kaçınılmaz. :)

Veee Kumburgaz'da yeni açılan, benim çoook rahat ettiğim Atölye Cafe'de minnak kuzum Emel'imle... :)

Ankara'da stajlarını yaparken, beni ziyarete gelen ve acayiiipp mutlu olmama sebep olan evimin insanı Feray'ım ve bi tanecik komşu evimin insanı Pınar'ım... :)

Çok güzel bir haftasonu geçirdik.Edirne'yi Kumburgaz'a taşıdık desem tam da yerinde olur sanırım.
Sizi çok seviyorumm kuzucuklarımm, yakında görüşmek üzereee... :)

2 yorum:

  1. Çok mutlu oldum canım okuyunca ;) güzel bir anıyı daha anlamlı hale getirmişsin. Umarım yeni yeni güzel günlerimiz olur birikir. Özlediğimi hissettim ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin varlığınızla güzelleşti canım benim...Bende çok özledim ama az kaldı sabır sabır sabır :(((

      Sil