19 Haziran 2012 Salı

Neler Yaptım, Neler Ettim ???

Yaklaşık 10 günlük aradan sonra tekrar sizlere kavuştum sonundaaaaa... :)) Okulun kapanmasıyla, sınav stresinden uzakta, yorucu ders koşuşturmacasını geride bırakıp 2 haftalık kısa ama etkili bir tatile yelken açmıştım.Bu 2 haftada neler oldu neler...


İlk olarak bronzlaşma derdine düşüp yazlığa gittim.İstediğim renge ulaşamasam da artık bronzlaşmış ve denizin keyfini doyasıya çıkarmış durumdayım. :)

Sonrasında 12 yıllık arkadaşım, kardeşim, komşum, sırdaşım, can dostum ve çok sayıda takipçisi olan Moda Meleğimmm evlendi... :)) Mine'nin kınasıydı, düğünüydü derken dağıldım gittim zaten.Klasik kadın telaşeleri "Ne giysem?, Saçlarımı nasıl yaptırsam?, Makyajımı nasıl yapsam?..." derken evlendirdik birtanecik arkadaşımı...Tam bir melek gibiydi o akşam canım benim, mutluluğu bir ömür sürsün ve o kadar çok gülsün ki yanakları buruş buruş olsun gülmekten diye temenni ediyorum buradan... :)))

Bütün bu mutlulukları paylaşırken bir de güzel bir organizasyona dahil oldum.Memorial Hastanesi'nin düzenlediği piknik nedeniyle Sarıyer'deki Koru Park 'a gittim.İnanılmaz doğasıyla ve iyi planlanmış organizasyonuyla tek kelimeyle harika bir gündü.Diğer ayrıntıları bu konudaki postumda en güzel fotoğrafları ve anılarıyla paylaşacağım.

Veeee işte size son günlerdeki "en"lerim... :))

EN SON OKUDUĞUM KİTAP: Kim Gruenenfelder - Umuda Yolculuk
EN SON ALIŞ-VERİŞİM: Stradivarius Lacivert Platform Topuklu Ayakkabı
EN SON GİTTİĞİM MEKAN: Haliç Kongre Merkezi (Mine'nin düğünü için) :))
EN SON DİNLEDİĞİM ŞARKI: Can Gox - My Woman
SON GÜNLERDEKİ EN FAVORİ YEMEĞİM: Salatalıklı Semizotu Salatası :)))
EN BÜYÜK MUTLULUĞUM: Birtanecik arkadaşımın evlenmesi :)

En en en en diye uzar gider bu liste... :) Ama genel hatlarıyla şu anda stajım başlamış bulunuyor.Tatil,deniz, kum, güneş günleri geride kaldı maalesef...

Son 18 günüm kaldı... Hadi hayırlısı bakalım... :)))

2 yorum: