18 Kasım 2012 Pazar

İyi ki doğdum beeennnn :)))

16 Kasım itibariyle elimde bastonum, ağır işiten kulaklarım, buruş buruş cildim, ağarmış saçlarım ve şişe dibi gözlüklerimle yaşlılığın dibine vuracağım günlere bir adım daha yaklaşmış bulunmaktayım. :)
Doğum günlerimde hep sevdiklerimle olmak, bir pastanın etrafına şen kahkahalarla ve gülümseyen gözleriyle dostlarımın toplanması hep içimi kıpır kıpır etmiştir.
Ama bu defa başka...!!!!!!!!
Sanırım üniversite hayatım içinde yaşayıp yaşayabileceğim en büyük mutluluktu; doğum günümde hayatımdaki en değerli dostlarımın benim için toplanması...Tabii ki en baştan başlıyorum doğum günü serüvenime. :)

İlk olarak henüz doğum günüme saatler kala eve geldiğimde, can dostlarım ev arkadaşlarım tarafından hazırlanan minik bir sürprizle başladı her şey... :) 

Odamın kapısında beni karşılayan notların devamında, çeşitli yerlere serpiştirilmiş post-itlerde ve doğum günüm için hazırlanmış takvimde... Her şey o kadar özenle hazırlanmıştı ki, bir duygu selidir koyverdim gitti. :) Ellerine sağlık Emel'im...

Ve işte kutlama zamanı...Edirne'de, benim doğum günüm de anca Leman Kültür'de kutlanırdı zaten. :)))
Tamamen sürprizlerle gelişen doğum günümde yine hep birlikte, bir aradaydık...


Tabii ki bu kadar değiliz...Unuttunuz mu, "hep bir aradayız" demiştim! :) Ve inanılmaz eğlenceli bir doğum günüydü. :)

İşte hem abi, hem kardeş, hem de en sevdiklerim...

Her zaman hayatımda şen bir kahkaha olarak kalacak, en değerlilerim...



Vakit geçirmekten hoşlandığınız çizgi film karakteri gibidir arkadaşlarınız...En sevdiğiniz masal, en çok güldüğünüz fıkra, en güzel dakikaları geçirdiğiniz ortaklarınızdır.Derdiniz olduğunda yanıbaşınızda, mutluluklarınız da ise şen kahkahalardır.
Üniversite yıllarımda bulduğum, ellerimden hiç bir zaman kayıp gitmeyeceğine inandığım en değerli insanlar...
İyi ki varsınız.

 İyi ki doğdum ben ve iyi ki bir aradayız.Hepinizi çok seviyorum, teker teker çok teşekkür ediyorum; düşündüğünüz için, değer verdiğiniz ve dostluğunuz için...

Benimle kalın... :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder