9 Eylül 2013 Pazartesi

DEVRİN AMANSIZ HASTALIĞI: "MODA!"

Dünyaca ünlü modacılar aylarca uğraşıp, yüzlerce kişiden oluşan ekipleriyle defileleri için kıyafetler tasarlıyorlar.Birbirinden güzel, tabiri caizse 90-60-90'lık çıtır mankenlerimiz de görkemli defile gecelerinde bu kıyafetleri biz modaseverlere sunuyorlar.Her şey çok gösterişli görünüyor, milyonlarca insan bu defileleri bekliyor ve ilgiyle takip ediyor.
Ben ne "moda tutkunu, marka avcısı" bir tip oldum şimdiye kadar, ne de "modayı sevmem, üzerime yakışanı giyerim" diyenlerden oldum.Modayı seviyorum ve ucundan kıyısından takip etmeye çalışıyorum.
Fakat geçenlerde biraz araştırayım bakalım bu sene kışın ne tarz kıyafetler modaymış dedim, demez olaydım!

Milyarlar harcanıp tasarlanan, çalışanların sabahlara kadar uğraştığı 2013-2014 Sonbahar-Kış kreasyonu beni şoklara soktu resmen!

Sizce kendini bilen hangi dişi şahsiyet bu kıyafetlerle sokaklarda salına salına gezinebilir, sorarım size sayın modacılar???


Mor kaban adı altında "kepenek" resmen!!!


Bu sezon moda tutkunlarını gerçekten merak ediyorum.Sonra erkek arkadaşım/eşim neden beni yemeğe çıkarmıyor, neden benimle ilgilenmiyor diye şikayet ediyorsunuz.Hayattan soğutur bu kıyafetler bayanlar aman diyeyimm!!!

Siz iyisi mi bu sene modayı unutun.Bu sene yeni trendimiz, YAKIŞANI GİYMEK!
Kendinizi nasıl şık hissediyorsanız öyle giyinmeniz dileğiyle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder